Onvergetelijke reis naar Kenia - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Suzanne Schenkel - WaarBenJij.nu Onvergetelijke reis naar Kenia - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Suzanne Schenkel - WaarBenJij.nu

Onvergetelijke reis naar Kenia

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

30 Maart 2014 | Nederland, Zwijndrecht

Lieve vrienden en familie,
Een laatste blog vanuit het (gelukkig ook) zonnige Nederland. Wat een mazzel zeg, de afgelopen drie weken heb ik mijn lichaam al een beetje kunnen voorbereiden op de Keniaanse zon, en dat ik maart! Echt volop genieten:) Een maand geleden droomde ik dat ik met sneeuw naar het vliegveld werd gebracht, maar gelukkig zijn dromen inderdaad bedrog.
Ik wil via deze nieuwsbrief iedereen heel erg bedanken die zich hebben ingezet voor mijn reis en daarmee ook voor het project dat ik ga ondersteunen. Het is echt heel hartverwarmend om te merken hoe iedereen zo ontzettend meeleeft.
Er zijn een aantal bijzondere sponsoracties gehouden waarbij we een waanzinnig bedrag voor mijn project hebben opgehaald.
Zo hebben we de kinderen van ´Ons blije Honck´ mogen verblijden met een bezoekje van sinterklaas en zwarte piet, voor mij heel bijzonder om dit op mijn werk te mogen doen, en vervolgens ook nog wat gezinnen langs geweest.
Vervolgens werd het oud en nieuw en hebben mijn lieve zwager en zus het briljante idee verzonnen om mee te doen aan de nieuwjaarsduik. Tja, de missie is geslaagd maar ik geloof dat ik wel kan zeggen: 'Eens maar nooit weer' haha. Gelukkig hebben we ook hiermee een supermooi bedrag opgehaald en dat maakte het natuurlijk allemaal weer goed;)
1 maart was de laatste grote inzamelactie, een grote rommelmarkt in onze kerk. Bijna 50 mensen hebben meegewerkt aan dit grote project en het resultaat mag er dan ook zeker zijn, we hebben 2700 euro opgehaald! Wauw, echt boven verwachting veel!
Verder zijn er verschillende geldinzamelacties geweest, en ook hiermee zijn mooie bedragen opgehaald. Ik ben heel dankbaar voor dit allemaal!
Ik vertrek morgen naar Mombasa en hoop overmorgen op mijn project te gaan kijken, terplekke ga ik kijken waar daar behoefte aan is, dus in mijn volgende nieuwsbrief (als ik internet heb) hoop ik jullie te kunnen vertellen wat ik met het opgehaalde sponsorgeld ga doen.
Gisteravond heb ik een 'afscheidsfeestje' mogen houden en wat is het toch bijzonder dat er zoveel meelevende mensen om je heen staan. Hele lieve kaartjes en lieve woorden, dat is nou écht hartverwarmend! Het is ontzettend dankbaar om te zien hoeveel lieve mensen er om je heen staan:)
Ik ga vannacht lekker nog één nachtje in mijn eigen bed slapen, heb nog heerlijk een warme douche genomen en heb vervolgens met het gezin genoten van een 'voor-lente-avond' met een potje risk. Een gezellig avondje dus nog.
Morgen vertrek ik om 12:00 uur van schiphol, en ben ik in totaal 27 uur onderweg. Gelukkig heb ik genoeg leesvoer van veel van jullie gekregen, dus ik vermaak mij wel.
De kriebels worden nu steeds groter! Het afgelopen weekend heb ik veel mogen vertellen over mijn project en ik heb er dan ook écht zin in om lekker aan de slag te gaan.
Ik hoop natuurlijk dat ik jullie allemaal op de hoogte kan houden via deze nieuwsbrieven maar dat is wel afhankelijk van de internetmogelijkheden daar.

Lieve vrienden en familie, ik hoop jullie allemaal weer gezond en wel te zien over een half jaar. Wel wil ik aan jullie vragen of jullie in de komende maanden in jullie gebed aan mij en aan mijn project willen denken.
Heel veel liefs van mij en ik hoop jullie op de hoogte te kunnen houden:)
Liefs van mij!
Als jullie het leuk vinden om een kaartje te sturen dan kan dat naar het volgende adres:
Seaside appartments, appartment E, Nyali- Mombasa, Kenya
Mailen kan natuurlijk ook naar: suzanneinkenia@hotmail.com
rekeningnummer: 609.255.053
T.N.V. S.W. Schenkel

  • 30 Maart 2014 - 23:00

    Lia Metz:

    Wat fijn dat je nog zoveel hebt kunnen bereiken voordat je op reis gaat.
    Voor dat geld vind je vast wel een goede bestemming!
    We wensen je een veilige en prettige reis en hopen snel weer van je te horen (lezen)
    Veel liefs van oom Bert en tante Lia

  • 30 Maart 2014 - 23:02

    Mieke:

    Heel Veel succes ook met de reis
    vergeet niet iets knal geels aan te trekken zegt bruin
    groeten ook van hem we volgen je

  • 31 Maart 2014 - 00:40

    Anja:

    Zwaaizwaai!!! Stiekem ben ik er een beetje bij hoor... :D

  • 31 Maart 2014 - 09:38

    Harold:

    Hele fijne reis en geniet ook van je verblijf daar

  • 31 Maart 2014 - 09:46

    Barbara Schenkel:

    lieve nicht,

    heel veel kracht en blijdschap we leven mee vanuit een zonnig Zwijndrecht!!
    Niet jou zon want de tropen winnen het altijd maar wel zon.

    een dikke knuffel van ons, oompie en tantexxxxxxx

  • 31 Maart 2014 - 09:54

    Sophieke Haan:

    Hoi Suzanne, een hele goede reis gewenst! Een mooie tijd daar en ik ben benieuwd naar je verhalen! Groetjes Sophieke

  • 31 Maart 2014 - 10:23

    Arja:

    Hoi Suzanne, ik weet niet of je dit nog leest voor je vertrekt, maar.... Ik wens je een goede reis. En verder wens ik je een geweldige tijd in Kenia. Gods zegen!!!
    groetjes, Arja

  • 31 Maart 2014 - 13:05

    Agaath Schenkel:

    je zit nu ergens hoog boven in de lucht, op naar je grote avontuur, helemaal super!!
    ga heerlijk genieten en kom veilig weer thuis over een half jaar, veel plezier met de kids, enjoy al die heerlijke keniaanse gerechten en geef ze allemaal een dikke knuffel van mij!
    xxx agaath

  • 31 Maart 2014 - 13:11

    Josca Van Den Berg:

    Hoi Suzanne,
    Ik hoop dat als je dit leest een goede vlucht hebt gehad en ik wil je heel veel succes wensen!

  • 31 Maart 2014 - 14:51

    Karin:

    Ik heb naar je staan zwaaien hoor toen je voorbij vloog ;-) Het avontuur is nu echt begonnen. Je hebt nog een aantal uren te gaan maar de kop is er af. Goeie reis verder....heel veel plezier...we denken veel aan je. Xxxxx

  • 31 Maart 2014 - 19:28

    Meike:

    hoi Susanne,
    heel veel succen in Kenia,
    ik hoop dat je het er fijn hebt!
    Gods zegen

    groetjes Meike

  • 01 April 2014 - 00:12

    Dineke Kodde:

    Hey Suzanne,
    terwijl ik dit schrijf, vlieg jij hoog in de lucht........ hoop dat je wat kunt slapen !
    Nou, we denken aan je hoor en we hopen van harte dat -wanneer je dit leest- je terug kijkt op een goeie reis !
    En dan kan het avontuur beginnen he...... !!! Heel mooie tijd en Gods zegen bij alles !!

  • 01 April 2014 - 08:12

    Janneke:

    Hoi Suzanne,
    Een hele goede tijd gewenst daar! we zullen voor je bidden!

    groetjes Janneke

  • 01 April 2014 - 09:47

    Pauline Baan:

    Hoi Suzanne,
    Een mooie, leerzame, gezegende tijd gewenst!

  • 01 April 2014 - 11:39

    Mama:

    Ik was blij met het sms-je wat ik vannacht kreeg. Je was gelukkig veilig aangekomen. Nu nog het laatste stukje, en dan kun je lekker aan het werk.
    Een hele mooie tijd daar, en je weet, je bent nooit alleen.

    XXX mama

  • 03 April 2014 - 10:35

    Laura Bosman:

    Hoi Suzanne,
    Hopelijk ben je al helemaal goed aangekomen op de plaats van bestemming. Veel succes daar met je werkzaamheden, groetjes.

  • 04 April 2014 - 13:11

    Rianne:

    Lieve suus,
    Fijn om te horen van je moeder dat je goed bent aangekomen op de plaats van bestemming.
    Groeten van ons allemaal hoor! Er word veel aan je gedacht en voor je gebeden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Onvergetelijke reis naar Kenia

Lieve vrienden en familie,
Een laatste blog vanuit het (gelukkig ook) zonnige Nederland. Wat een mazzel zeg, de afgelopen drie weken heb ik mijn lichaam al een beetje kunnen voorbereiden op de Keniaanse zon, en dat ik maart! Echt volop genieten:) Een maand geleden droomde ik dat ik met sneeuw naar het vliegveld werd gebracht, maar gelukkig zijn dromen inderdaad bedrog.
Ik wil via deze nieuwsbrief iedereen heel erg bedanken die zich hebben ingezet voor mijn reis en daarmee ook voor het project dat ik ga ondersteunen. Het is echt heel hartverwarmend om te merken hoe iedereen zo ontzettend meeleeft.
Er zijn een aantal bijzondere sponsoracties gehouden waarbij we een waanzinnig bedrag voor mijn project hebben opgehaald.
Zo hebben we de kinderen van ´Ons blije Honck´ mogen verblijden met een bezoekje van sinterklaas en zwarte piet, voor mij heel bijzonder om dit op mijn werk te mogen doen, en vervolgens ook nog wat gezinnen langs geweest.
Vervolgens werd het oud en nieuw en hebben mijn lieve zwager en zus het briljante idee verzonnen om mee te doen aan de nieuwjaarsduik. Tja, de missie is geslaagd maar ik geloof dat ik wel kan zeggen: 'Eens maar nooit weer' haha. Gelukkig hebben we ook hiermee een supermooi bedrag opgehaald en dat maakte het natuurlijk allemaal weer goed;)
1 maart was de laatste grote inzamelactie, een grote rommelmarkt in onze kerk. Bijna 50 mensen hebben meegewerkt aan dit grote project en het resultaat mag er dan ook zeker zijn, we hebben 2700 euro opgehaald! Wauw, echt boven verwachting veel!
Verder zijn er verschillende geldinzamelacties geweest, en ook hiermee zijn mooie bedragen opgehaald. Ik ben heel dankbaar voor dit allemaal!
Ik vertrek morgen naar Mombasa en hoop overmorgen op mijn project te gaan kijken, terplekke ga ik kijken waar daar behoefte aan is, dus in mijn volgende nieuwsbrief (als ik internet heb) hoop ik jullie te kunnen vertellen wat ik met het opgehaalde sponsorgeld ga doen.
Gisteravond heb ik een 'afscheidsfeestje' mogen houden en wat is het toch bijzonder dat er zoveel meelevende mensen om je heen staan. Allemaal lieve kaartjes en lieve woorden, daar krijg je nou écht een warm hart van!
Mijn laatste avondje in Nederland ga ik nog even lekker met het gezin genieten van een heerlijke ´voor-lente-avond' onder het genot van een potje risk:)
Via deze nieuwsbrief wil ik jullie ook even mijn adresgegevens, doorgeven. Ik zou het namelijk ontzettend leuk vinden om zo nu en dan verrast te worden door Nederlandse post. Als jullie iets willen sturen kan dat naar:
Seaside appartments, appartment E, Nyali- Mombasa,Kenya.
Als jullie een mailtje willen sturen kan dit naar het volgende mailadres:
suzanneinkenia@hotmail.com (in de hoop dat er internetverbinding is;) )
Lieve vrienden en familie,
ik wil jullie nogmaals heel erg bedanken voor al het medeleven dat jullie hebben gehad, ik ben daar enorm dankbaar voor! Wel zou ik aan jullie willen vragen of jullie ook de komende maanden in jullie gebed aan mij en aan mijn project willen denken.
Ik hoop dat ik jullie allemaal op de hoogte kan houden via deze blog en dat jullie een klein beetje met mij kunnen meegenieten:)
Heel veel liefs van mij en hopelijk horen jullie snel weer iets, maar dan nu toch echt éíndelijk uit Kenia!
Liefs van Suzanne
suzanneinkenia@hotmail.com
rekeningnummer: 609.255.053
t.n.v. S.W. Schenkel

Recente Reisverslagen:

11 September 2014

Afscheid

11 Augustus 2014

Time flies

22 Juni 2014

Jambo, mijn lieve familie en vrienden:)

02 Juni 2014

Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder:)

10 Mei 2014

Safari en afscheid
Suzanne

Actief sinds 30 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1038
Totaal aantal bezoekers 13478

Voorgaande reizen:

31 Maart 2014 - 26 September 2014

Onvergetelijke reis naar Kenia

Landen bezocht: